lørdag den 29. oktober 2011

SMS'er - når bordet fanger

Hører på DRUpdate, at "politikere på begge fløje er i tvivl om hvad de må og ikke må"...

Undskyld, kære venner, men det kan umuligt være så svært at gennemskue. Sagen om Sass Larsens sms'er er ikke ligefrem raketvidenskab.

Den mand misforstår alt, spiser gratis, og forstår generelt så lidt af alt der sker omkring ham, at det i bagklogskabens lys er en overraskelse han nogensinde har kunne blive folketingsmedlem...

En sms sendt i kådhed? Må jeg være fri! Der er normalt ingen der skriver om navngivne personer der skal "lukke r•ven" eller "skal hilse" fra denne Tommy uden at vide hvad det hele handler om.

Hvis Clinton var nem at gennemskue, så er dette det rene barnemad. Jeg er nu nået til en udmeldelse af partiet for det er simpelthen den rene børnehave...

Det kan så styrke bloggens værdi for læserne for nu er jeg helt uafhængig. Mit hjerte banker for fælleskabet som grundlæggende værdi, men samtidig må jeg erkende, at den sidste arbejder i politik åbenbart var Anker Jørgensen. Resten er akademikere, som causerer i spekulationer og hypoteser uden at have reelle holdninger til tingene.

En sms er, ligesom læserbreve/kronikker og alt andet, underlagt almindeligt ansvar. Skriver nogen noget dumt bør han/hun erkende dumheden frem for at bortforklare det...

Ingen kommentarer: