mandag den 6. januar 2014

Snart 6 års jubilæum med den politiske blog her på Blogger

Da jeg 13. marts 2008 valgte at overføre den politiske blog her til Blogger, skrev jeg en introduktion du kan læse herfra: http://politisk-blog.blogspot.dk/2008/03/oprydning-og-ny-opstart.html.

I dag kan jeg konstatere, at det var den helt RIGTIGE beslutning. Ikke alene har jeg sparet en del domæneafgifter, men samtidig viser det sig også hurtigt, at blogs er nemmere og hurtigere at koncentrere sig om når hele vedligeholdelsesdelen undgås. Det HAR givet øget fokus på det politiske.

Når jeg i dag skriver denne artikel er det samtidig for at takke jer der har deltaget gennem årene. I har ikke fået den fornødne løftede tommelfinger, så det være hermed gjort som en positiv start på det nye år.

Jeg tror jo vi alle er spændte på sagen hvor en departementschef og anden ledende medarbejder i Justitsministeriet er fritaget for tjeneste. Den slags sager er sjældne, og mon ikke det vil give nogle efterdønninger hvis der snarest skal ske en ny ministerrokade? Så er Bødskov jo nærmest selvskrevet til en ny post, hvis der kan placeres et delvist ansvar i selve ministeriet...

Vi må se hvad der sker. 2014 skal nok blive et spændende politisk år, og jeg ser frem til at dele mange tanker med jer alle.

Ingen kommentarer: