onsdag den 10. juni 2015

Alt for meget mudderkast

Det er temmelig tankevækkende, at se debatterne på skærmen i øjeblikket. Politikerne elsker at fortolke 'de andres' politik, men har pokkers svært ved at fokusere på hvad de selv har at byde på.

Det er meget forståeligt, at flere føler politikerlede, for det er bare ikke spor kønt at se på.

Selv på DR2 hvor Debatten havde kampen "Alle mod alle", så afbryder de hinanden. Clement Kjærsgaard har fået lidt af en opgave som ordstyrer. Politikerne skændes...

Hvor ville det dog være dejligt, hvis man kunne debattere voksent og modent, så man ikke skulle forklare adfærden for sine børn.

Tag jer sammen, politikere!

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hej Henrik Blunk.

Jeg sidder netop nu og retter min eksamensopgave igennem, som har taget udgangpunkt en komparativ analyse af i din politisk blog og Mascha Vangs personlige blog.
Dog kan jeg ingen steder læse mig frem til, hvor mange læsere du har på din blog i løbet af en måned. Er det nogle tal, som du vil oplyse mig, da dette kunne være særdeles gavnligt for min opgave?

Mvh.
Line Julsgaard (Medievidenskab, 2. semester, SDU)

Henrik V Blunck sagde ...

Hej Line
Jeg gik lige ind på kontrolpanelet, og fandt ud af der var 565 sidevisninger på denne politiske blog den seneste måned. På den private blog - www.blunck.dk/blog - har jeg knap 1200 månedlige besøg, og så kan man jo sige, at en politisk blog er lidt mere nørdet end den private blog...

Håber alt går vel med din opgave, og har du flere spørgsmål, kan du altid fange mig på henrik AT Blunck DOT dk

Tak for din kommentar, og interesse for bloggen. :-)

// Henrik